Henter flere produkter
Informasjon om bonuspoeng, tilbudet og eventuelle bonussjekker finnes på Mine Sider. Når du bytter medlemsnivå får du informasjon via e-post om nye fordeler og tilbud. Arbeidet med å utvikle Mine Sider med mer informasjon pågår.
[/Faq] [Faq fraga="Når kan jeg se poengene for det jeg har kjøpt i dag?"]Poeng beregnes først når vi sender din ordre fra lageret vårt. Om din ordre har en senere leveransedato kommer poengene til å renges ut når den sendes.
[/Faq] [Faq fraga="Hvor mange bonuspoeng får jeg på mine kjøp? "]Bonuspoengene hører sammen med hvilken kjøpssum du har under inneværende kalenderår.
Kjøpesum mellom 0-1999 kr gir 1 kr 1 poeng.
Kjøpesum mellom 2000-5999 kr gir 1 kr 1 poeng.
Kjøpesum mellom 6000-9999 kr gir 1 kr 2 poeng.
Kjøpesum over 10000 gir 1 kr 3 poeng.
Som medlem får du poeng på alle kjøpene dine. Når du har samlet mer enn 2000 poeng, blir de utbetalt i form av en bonussjekk som er gyldig i 3 måneder. Du har 0 poeng igjen etter utbetalingen, men har mottatt en bonussjekk som du ser på Mine sider. Når du er logget inn på hooks.se, vil du også se den i kassen hvor du kan velge å aktivere den. Det vises da som en rabatt på bestillingen. Hvis du vil bruke en bonussjekk i en butikk, identifiserer du deg selv og kan da bruke sjekken der også.
[/Faq] [Faq fraga="Hva skjer med mine poeng ved retur/reklamasjon?"]Poeng motsvarende din retur/reklamasjon kommer til å trekkes fra din poengsaldo. Om en bonussjekk har blitt betalt ut og du for øyeblikket ikke har noen poeng igjen kan du havne på minus.
[/Faq] [Faq fraga="Hva skjer med min bonussjekk hvis jeg returnerer en eller flere varer?"]Om du har brukt en bonussjekk og returnerer hele ordren låser vi opp bonussjekken din igjen.
[/Faq] [Faq fraga="Hvordan bruker jeg en bonussjekk?"]Bonussjekker finnes på ditt kundenummer både på hooks.no og i våre butikker. På hooks.no kan du selv aktivere den sjekken du vil bruke i kassen om du er innlogget. I Hööks butikker kan du bruke bonussjekker ved å identifisere deg i kassen.
[/Faq] [Faq fraga="Hva skjer med eventuelle bonussjekker og poeng hvis jeg sier opp mitt medlemskap?"]Eventuelle innestående poeng og bonus forfaller ved avslutt av medlemskapet. Om du ved et senere tilfelle igjen vil bli medlem så skapes det et nytt medlemskap uten poeng eller andre fordeler fra tidligere medlemskap. Vennligst observer at om du avslutter ditt medlemskap kan du ikke lengre logge inn når du handler på hooks.no.
[/Faq] [Faq fraga="Må jeg si ifra i kassen for å få mine personlig rabatter og tilbud?"]Når du handler i en butikk, må du identifisere deg selv som medlem. Medlemsrabatter og tilbud du har blir deretter trukket automatisk fra kjøpet.
Bonussjekker trekkes ikke automatisk. Hvis du er usikker på om du har en sjekk, kan du spørre i kassen.
For øyeblikket vises kun de kjøpene som gjøres via nett eller kundetjenesten. De kjøpene som gjøres i butikk synes ikke. Poeng regnes naturligvis på alle kjøp. Poeng på nettkjøp beregnes først når vi har sendt din ordre fra vårt lager. Poeng på butikkkjøp vises neste dag.
[/Faq] [Faq fraga="Har min bestilling gått i gjennom?"]Når du har fullført bestillingen din, vil du automatisk motta en foreløpig bekreftelse. Når bestillingen er godkjent, vil du motta en endelig bekreftelse med leveringstider etc. Den vanligste årsaken til at du ikke mottar noen av dem er vanligvis at du ved et uhell har oppgitt en feil e-postadresse. Vi har også sett at det har vært problemer med Gmail og Hotmail til tider. Hvis du har mottatt den første foreløpige bekreftelsen, men ikke den endelige bekreftelsen, kan det være fordi kundeservicen vår må se på bestillingen. Hvis du ikke har mottatt en endelig bekreftelse innen 1 virkedag, kan du kontakte kundeservice.
[/Faq] [Faq fraga="Hvor er min ordre?"]Når bestillingen din er pakket, sendes en automatisk melding til deg via e-post. Meldingen inneholder leveringssted, pakkenummer etc. Hvis du har valgt levering i en Hööks-butikk, kan ikke leveransen spores. Du vil da motta en SMS når pakken er tilgjengelig for henting i butikken. Du kan også se ordrestatusen på Mine sider.
[/Faq] [Faq fraga="Hvor lenge blir pakken liggende på utleveringsstedet?"]Pakken din blir værende i omtrent 14 dager ved leveringsstedet. I mellomtiden vil du motta 2 SMS-varsler, og deretter sendes en påminnelse per brev. Hvis pakken ikke blir hentet, sendes den tilbake til oss. Du vil da bli belastet 150 NOK for alle utgifter som en uinnløst pakke medfører. Merk at det ikke regnes som en utøvelse av angreretten hvis du ikke henter pakken eller ikke mottar levering.
[/Faq] [Faq fraga="Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?"]Hvis du ikke henter ut pakken din, blir den returnert som en uinnløst pakke. Du vil da bli belastet 150 NOK for utgifter som en uinnløst pakke medfører. Merk at det ikke regnes som en utøvelse av angreretten hvis du velger å ikke hente pakken.
[/Faq] [Faq fraga="Går det ann å sende bestillingen min til en alternativ leveringsadresse?"]Hvis du vil sende leveransen til en annen adresse enn din egen, fyll ut adresseinformasjonen din i kassen. Fyll deretter ut adressen der du vil sende ordren under "Levering".
[/Faq] [Faq fraga="Kan jeg levere tilbake mine varer som jeg har kjøpt på nett i en fysisk butikk?"]Ja, det går bra å gjøre en retur eller bytte i noen av våre butikker, følgeseddelen fungerer som kvittering.
Om du har valgt å betale gjennom Klarna gjøres det først en retur på produktet slik at du får tilbakebetalt for så at det legges opp et nytt kjøp på det du bytter til.
Nei, du kan ikke kombinere dine personlige rabatter med andre tilbud. På Mine sider ser du aktuelle tilbud som er personlige for deg som medlem. Tilbudene gjelder til vanlige priser og kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud. Hvis du har flere aktive rabatter som gjelder for det samme produktet, brukes bare en rabatt.
[/Faq] [Faq fraga="Jeg vil bruke en rabattkode, hvordan gjør jeg det?"]Klikk på "Angi rabattkode" -knappen i kassen under samlingen av varene i handlekurven. Feltet er følsomt for skift. Vær oppmerksom på at rabattkoder ikke kan kombineres med andre rabatter og tilbud.
[/Faq] [Faq fraga="Rabattkoden jeg fant på nettet fungerer ikke, hvorfor?"]Det sirkulerer mange rabattkoder på nettet som er gamle eller falske. Våre aktive rabattkoder finner du i våre nyehtsbrev eller andre utsendelser.
[/Faq]Nei, du kan ikek endre din mailadresse på nettsiden. Kontakt kundetjenesten så hjelper de deg.
[/Faq] [Faq fraga="Hvordan avregistrerer jeg meg fra nyhetsbrevene?"]Hvis du ikke lenger vil ha nyhetsbrev fra oss, er det en lenke nederst på alle e-postmeldinger du kan klikke på. Du kan også endre innstillingene dine på Mine sider under "Min profil".
[/Faq] [Faq fraga="Kan jeg endre min ordre i etterkant?"]Bestillingsendringer kan bare gjøres på bestillinger som ennå ikke er pakket. Hvis du ønsker å gjøre en endring, ber vi deg kontakte kundeservice så raskt som mulig på telefon 23653640.
[/Faq] [Faq fraga="Jeg har flyttet, hvordan forandrer jeg adresse?"]Hvis du har flyttet, kan du endre bostedsadressen din på Mine sider. Logg inn og klikk på "Min profil" og deretter "Oppdater informasjon".
Du kan også kontakte kundeservice.
Dette kan være fordi gammel historie er lagret, noe som betyr at tidligere problemer gjenstår og betyr at nettstedet ikke fungerer som det skal. Det kan hende du må rydde hurtigbuffer og informasjonskapsler. Hvis dette ikke hjelper, ta kontakt med kundeservice.
Informasjon som kan hjelpe oss med å feilsøke: Type opplevd feil. Type enhet som brukes (telefon / stasjonær / nettbrett, pc / mac, Android / iPhone). Nettleserversjon.
BOM!
Webbläsaren du använder är diskad.
Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:
Google Chrome, Safari, Firefox eller Microsoft Edge.